تنها اسپانیایی تراکتور که جدایی خمز برایش شگون داشت!

تنها اسپانیایی تراکتور که جدایی خمز برایش شگون داشت!

پایگاه خبری فوتبالی - مربی دروازه‌بانان مطرح اسپانیایی تراکتور با جدایی پاکو خمز دوباره در این تیم مشغول به کار شد.

به گزارش فوتبالی، امیلیو آلوارز مربی دروازه‌بانان اسپانیایی سرشناسی است که سابقه مربیگری داوید دخیا در منچستر یونایتد را در گذشته‌ای نه چندان دور بر عهده داشته است.

آلوارز که ابتدای فصل باتوجه به مصدومیت مربی دروازه بانان مد نظر پاکو خمز یعنی خورخه رامیرز به تراکتور پیوست، یکی از خریدهای سرشناس زنوزی برای تقویت کادرفنی تیمش بود. مردی که با حضورش شرایط حسین پورحمیدی را هم بهتر کرده و باعث اوج گرفتن این سنگربان شد.

با این وجود، در نیم فصل دوم خمز تصمیم گرفت دوست قدیمی خود یعنی رامیرز را پس از اتمام مصدومیت دوباره فرا بخواند و همین موضوع باعث جدایی آلوارز شد. جالب اینکه با جدایی این مربی سرشناس، پورحمیدی باز هم از روزهای خوب خود کمی فاصله گرفت.

اما در نهایت جدایی پاکو خمز و دستیارانش باعث شد تا تراکتور دوباره سراغ مربی اسبق منچستر یونایتد برود و این مرد اسپانیایی باتوجه به جدایی هموطنش دوباره به تبریز بازگشت تا پورحمیدی و دیگر دروازه‌بان‌های تی‌تی‌ها را زیر نظر بگیرد.

حاصل حضور دوباره امیلیو، بازگشت پورحمیدی به شرایط بهتر بوده و سنگربان تراکتور در حال حاضر با کسب ۱۶ کلین‌شیت در صدر دروازه‌بان‌های لیگ برتری از این حیث قرار دارد و باید دید در بازی امشب می‌تواند آمار خود را بهتر کند یا نه.

1997