بازیکن سرنوشت‌ساز جنوبی‌ها کیست؛ مدعی آقای گلی سابق

بازیکن سرنوشت‌ساز جنوبی‌ها کیست؛ مدعی آقای گلی سابق

پایگاه خبری فوتبالی- طالب ریکانی، ساسان انصاری و جواد آقایی‌پور بهترین گلزنان انتهای جدولی هستند اما کدام‌یک از آنها می‌توانند منجی تیمشان برای بقا باشند.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های جنوبی سه هفته فرصت دارند تا خود را از این جهنمی که در آن گیر کرده‌اند رها کنند. اینطور که مشخص است حتما یکی از تیم‌های خوزستانی نامش در میان سقوط‌کننده‌ها خواهد بود و اگر هر دو تیم انتهای جدول خوزستانی نباشند، جنوبی بودن یکی از آنها قطعی است.

 به همین دلیل است که سه مربی این تیمها در تلاش هستند تا مانع سقوط تیمشان شوند. طبیعتا این مربیان برای رسیدن به این هدف به ابزار هم نیاز دارند و ابزار آنها ستاره‌هایی هستند که بتوانند در این بزنگاه تیمشان را بالا کشیده و در لیگ برتر نگه دارند. 

البته در مورد سه تیمی صحبت می‌شود که در این فصل ستاره و بازیکن شاخصی نداشتند که اگر داشتند احتمالا به این سرنوشت دچار نمی‌شدند. با این حال در این جمع هم بازیکنانی را می‌توان پیدا کرد که بیش از بقیه امید هواداران برای بقای تیمشان باشد.

شاید باورکردنی نباشد اما یک بازیکن از این سه تیم در جمع 10 گلزن برتر لیگ قراردارد. به واسطه حضور همین بازیکن سیروس پورموسوی امیدوار است که از دوهمتای دیگر شانس بیشتری برای بقا داشته باشد. جواد آقایی‌پور با 7 گل ویک پاس گل روی 8 گل از گل‌های تیمش تاثیرگذاشته است. 

با این حال ارزشمندترین بازیکن را در میان سه تیم شاید بتوان بازیکن سابق پرسپولیس دانست. ساسان انصاری با گل‌ها و پاس گل‌هایش 11 امتیاز برای تیمش به دست آورده است. ساسان انصاری که زمانی مدعی اصلی آقای گلی لیگ برتر بود در این فصل زیاد گل نزده اما هر وقت گل‌زده گل سه‌امتیازی زده و شاید اگر او حداقل یکی، دو گل دیگر برای تیمش می‌زد فولاد الان با خیال راحت نظاره‌گر دوئل انتهای جدولی‌ها بود. البته هنوز هم دیر نشده و ساسان انصاری فرصت دارد تا با گرفتن چند امتیاز دیگر خودش را به عنوان منجی فولاد در این فصل معرفی کرده و به روزهای خوبش در فوتبال ایران بازگردد.

4326