تیم آسیایی که ژاوی پیشنهاد هدایت آن را رد کرده است

تیم آسیایی که ژاوی پیشنهاد هدایت آن را رد کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که ژاوی هرناندز در آستانه جدا شدن از بارسلونا قرار دارد، تیم های مختلف به او پیشنهاد می دهند و باید دید که چه آینده ای در انتظار سرمربی بارسا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، در ابتدا قرار بود که ژاوی هرناندز فصل آینده را هم سرمربی بارسلونا باشد اما رابطه خوان لاپورتا با ژاوی شکراب شد و حالا ژاوی در آستانه جدایی از بارسلونا است و مدیران بارسلونا به دنبال جایگزین برای او هستند و به نظر می رسد که هانسی فلیک گزینه مد نظر آن ها است.

به نقل از موندو دپورتیوو، به تازگی فدراسیون فوتبال کره جنوبی به ژاوی هرناندز پیشنهاد داده است تا هدایت تیم ملی کره جنوبی را بر عهده بگیرد اما ژاوی هرناندز این پیشنهاد را رد کرده است چرا که قصد ندارد در رده ملی و در آسیا به این شکل مربیگری کند. ژاوی هرناندز سابقه مربیگری در آسیا و در السد قطر را داشته است و حالا تیم ملی کره جنوبی به او پیشنهاد مربیگری داده بود اما سرمربی بارسا این پیشنهاد را رد کرده است.

در هر صورت حالا باید دید که ژاوی می خواهد در آینده چه تصمیمی برای خودش بگیرد. ممکن است او مدتی از مربیگری دور باشد و یا این که به زودی تیم جدید خود را انتخاب کند.

1470