ضعیف‌ترین میهمان لیگ در آزادی؛ پرسپولیس روی میزبانی حساب می‌کند

ضعیف‌ترین میهمان لیگ در آزادی؛ پرسپولیس روی میزبانی حساب می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان اوسمار ویرا برای ماندن در کورس قهرمانی باید استقلال خوزستان را شکست بدهند.

به گزارش فوتبالی، هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز با برگزاری 8 مسابقه همزمان از ساعت 19:45 کلید می‌خورد. در تهران و در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم رده چهاردهمی استقلال خوزستان است.

این بازی برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد. پرسپولیس در رده دوم است و رقابت نزدیکی با استقلال برای رسیدن به مقام قهرمانی دارد. استقلال خوزستان هم یکی از کاندیداهای سقوط است و اگر ببازد خطر سقوط را بیش از پیش احساس خواهد کرد.

پرسپولیس با 59 امتیاز فقط یک امتیاز کمتر از استقلالِ صدرنشین دارد. از طرفی استقلال هم امروز در قائمشهر با نساجی بازی خواهد کرد و پرسپولیس به شدت چشم انتظار توقف استقلال است تا بتواند با پیروزی مقابل استقلال خوزستان صدر را از رقیب دیرینه‌اش بگیرد.

درباره بازی با استقلال خوزستان، یک نکته امیدوار کننده برای پرسپولیسی‌ها وجود دارد. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پرسپولیس در بازی‌های خانگی تیم بسیار موفقی است. این تیم بعد از استقلال دومین تیم بازی‌های خانگی محسوب می‌شود.

اما چیزی که برای پرسپولیسی‌ها امیدوارکننده است ضعف استقلال خوزستان در بازی‌های خارج از خانه است. در جدول بازی‌های خارج از خانه استقلال خوزستان یک پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست ضعیف‌ترین تیم محسوب می‌شود.

این نکته می‌تواند برای پرسپولیس یک نکته قوت محسوب شود. البته نمی‌شود به ضرس قاطع و به دلیل ضعف استقلال خوزستان در بازی‌های خارج از خانه رای به برتری پرسپولیس در این مسابقه داد. چرا که پرسپولیس در بازی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان که این تیم هم جزو تیم‌های ضعیف خارج از خانه است با تساوی دو بر دو متوقف شد. اما به هر حال آمار می‌گوید شانس پرسپولیس برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان بالاست.

1359