خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال به سبک استاد

خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال به سبک استاد

پایگاه خبری فوتبالی- تونی کروس قصد دارد به شکلی مشابه با زین‌الدین زیدان از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد در پایان فصل از رئال مادرید جدا می‌شود و ظاهرا تورنمنت یورو 2024 که در آلمان برگزار می‌شود، آخرین رقابتی است که این بازیکن در آن حاضر می‌شود و پس از آن از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند. شیوه خداحافظی این بازیکن بی‌شباهت با خداحافظی زین‌الدین زیدان از دنیای فوتبال ندارد.

زیدان، اسطوره فرانسوی رئال مادرید و یوونتوس نیز همانند تونی کروس در 34 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او زمانی این تصمیم را گرفت که پیراهن رئال مادرید را به تن می‌کرد، دقیقا همچون تونی کروس. همچنین آخرین تورنمنت زیدان یک تورنمنت ملی بود، یعنی جام جهانی 2006، جایی که زیدان با هنرنمایی خود خروس‌ها را تا بازی نهایی جام جهانی رساند و در این مرحله به شکلی دراماتیک جام را به ایتالیا واگذار کرد.

او از روی ضربه پنالتی تک‌گل تیمش را در بازی پایانی به ثمر رساند و در وقت‌های تلف‌شده با مارکو ماتراتزی درگیر شد و پس از زدن ضربه سر به سینه او، از زمین مسابقه اخراج شد تا یکی از پایان‌های ماندگار تاریخ فوتبال ثبت شود.

حالا تونی کروس نیز این شانس را دارد تا همچون زیدان با هنرنمایی در یک رقابت ملی برای همیشه نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد. باید دید آیا او مثل سرمربی سابق خود در رئال مادرید یک درام می‌آفریند یا بدون حاشیه و جنجال کفش‌های خود را آویزان می‌کند؟

1428