جذب هافبک برزیلی آتالانتا برای اتلتیکو مادرید غیرممکن شد

جذب هافبک برزیلی آتالانتا برای اتلتیکو مادرید غیرممکن شد

پایگاه خبری فوتبالی- ادرسون، هافبک برزیلی آتالانتا یکی از اهداف اتلتیکو مادرید در تابستان امسال بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان جذاب در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو، ادرسون، هافبک برزیلی آتالانتا است. این بازیکن توسط تیم‌های زیادی در سطح اروپا زیر نظر گرفته شده است. این ستاره برزیلی در زمستان امسال نیز مورد توجه چند تیم انگلیسی از جمله تاتنهام و نیوکاسل قرار گرفت اما در نهایت در آتالانتا ماندگار شد و شب گذشته موفق شد به همراه تیم اهل برگامو به مقام قهرمانی لیگ اروپا برسد.

شب گذشته دو تیم آتالانتا و بایر لورکوزن در دیدار نهایی لیگ اروپا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت شاگردان گاسپرینی موفق شدند با 3 گل مقتدرانه قهرمان بدون شکست بوندسلیگا را شکست دهند و قهرمانی لیگ اروپا را جشن بگیرند. یکی از ارکان اصلی تیم آتالانتا در این قهرمانی، ادرسون هافبک برزیلی این تیم بود. این بازیکن در کنار کوپمینرز، هافبک هلندی فرشته‌های برگامو خط هافبک مستحکمی برای آتالانتا ساخت.

این بازیکن با درخشش در این بازی، حالا مشتری‌های پروپاقرص‌تری پیدا می‌کند. تیم‌های انگلیسی به صورت جدی‌تر شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند. این موضوع حالا باعث شده است تا اتلتیکو مادرید از رقابت برای جذب این بازیکن کنار بکشد.

به گزارش داوید مدینا، پس از درخشش ادرسون در دیدار پایانی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن، شرایط جذب این تیم برای جذب ادرسون دشوارتر شده است. او می‌تواند با درخشش در کوپا آمریکا در پیراهن تیم ملی برزیل، بیش از پیش توجهات را به خود جلب کند.

1428