مهاجمی که می‌خواهد مقابل پیکان مهدی عبدی باشد!

مهاجمی که می‌خواهد مقابل پیکان مهدی عبدی باشد!

پایگاه خبری فوتبالی - رحمان جعفری را باید پرانگیزه ترین بازیکن تراکتور برای بازی فردا مقابل پیکان دانست.

به گزارش فوتبالی، رحمان جعفری مهاجمی است که در پنجره زمستانی از شمس آذر قزوین به تراکتور پیوست و در این تیم خیلی سریع جا افتاد. خرید تازه وارد تی‌تی‌ها در این تیم طوفانی آغاز کرد و توانست در پنج بازی ابتدایی خود برای تیم جدیدش چهار گل به ثمر برساند و خیلی زود محبوب شود.

رحمان که به واسطه این درخشش از تی‌تی‌ها لقب رحمان بی رحم را هم دریافت کرده بود، پس از آغاز سال جدید شمسی دچار افت فاحشی شد و چندین هفته دور از گلزنی بود تا اینکه در بازی با گل گهر سیرجان پشت دومین ضربه پنالتی تراکتور ایستاد تا دهمین گل فصل خود را به ثمر رسانده و شمار گل هایش را به رضا اسدی مهاجم سپاهان برساند و در جایگاه دوم جدول آقای گلی قرار گیرد.

جعفری که توسط حمید مطهری به عنوان پنالتی زن تراکتور هم انتخاب شده بود، در بازی جام حذفی پرشورها برابر مس رفسنجان یک پنالتی بسیار حساس را از دست داد تا قرمزها در نهایت در وقت های اضافه بازی مغلوب تیم محرم نویدکیا شوند. همین موضوع باعث خشم تی‌تی‌ها هم شد و آن ها جعفری را هنگام تعویض در بازی مذکور هو کردند!

اما شاید موقعیت کنونی رحمان جعفری بسیار شبیه به موقعیت مهدی عبدی پیش از بازی با پیکان در نیم فصل اول باشد. در شرایطی که گفته می شد خمز از عبدی راضی نیست و شاید این مهاجم قرضی زودتر از موعد در پنجره زمستانی تراکتور را ترک کند، عبدی در بازی مقابل پیکان در تبریز دبل کرد تا پرشورها به لطف درخشش وی برنده این دیدار شوند و اعتمادها به مهاجم قائمشهری افزایش یابد.

حال باید منتظر ماند و دید مهاجم پرانگیزه تراکتور یعنی رحمان جعفری خواهد توانست خیلی زود جبران مافات کرده و در بازی خارج از خانه فردای تیمش بدرخشد یا نه.

1997