طلسم کاپیتانی ریکی آلوز برای تراکتور می‌شکند؟

طلسم کاپیتانی ریکی آلوز برای تراکتور می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز فردا با بازوبند کاپیتانی وارد میدان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در دیداری که به دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده، کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد؛ باید در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف پیکان تهران برود.

در نبود شجاع، این ریکاردو آلوز پرتغالی است که با بازوبند کاپیتانی تی‌تی‌ها وارد میدان خواهد شد و وظیفه رهبری تراکتور در درون مستطیل سبز را بر عهده خواهد داشت.

اما این چهارمین دیداری است که ریکی به عنوان کاپیتان، بازی را در نبود شجاع آغاز خواهد کرد و نکته جالب اینکه در سه دفعه قبلی که مهندس پرتغالی این وظیفه را بر عهده داشته، تراکتور هیچ گاه برنده نشده است.

تراکتور در فصل جاری سه بار شجاع خلیل زاده را با توجه به محرومیت ناشی از دریافت کارت زرد در اختیار نداشته که تی‌تی‌ها در این سه بازی به دو تساوی و یک باخت رسیده اند.

اولین بار این اتفاق در بازی رفت تراکتور و شمس آذر در تبریز رخ داد که شاگردان پاکو خمز با وجود نمایشی تحسین برانگیز با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب سبزپوشان قزوینی شدند.

ریکی در دو بازی دیگر یعنی بازی رفت برابر ملوان در انزلی و دیدار برگشت با آلومینیوم اراک در تبریز هم در نبود شجاع مراسم ابتدای بازی را برگزار کرد که تراکتور در هر دو دیدار به تساوی رضایت داد.

حال باید منتظر ماند و دید طلسم کاپیتانی آلوز برای تراکتور خواهد شکست و این تیم می تواند برای اولین بار با کاپیتانی ستاره پرتغالی و در نبود مدافع باتجربه ملی پوش خود برنده باشد یا نه.

1997