ژاوی توسط یوفا دو جلسه محروم شد

ژاوی توسط یوفا دو جلسه محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا تنبیهات مربوط به ژاوی هرناندز، سرجی روبرتو و خوزه رامون دلافوئنته مربی دروازه بان های بارسلونا را به خاطر اعتراض هایشان به داور پس از حذف توسط پی اس جی اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی و کاپیتان بارسلونا با محرومیتی دو جلسه ای از مسابقات اروپایی مواجه شدند و مربی دروازه بان های بارسلونا نیز به خاطر رفتار ناشایست، با یک جلسه محرومیت مواجه شد. 

ژاوی به خاطر ضربه زدن به یکی از دوربین های کنار زمین به نشانه اعتراض به تصمیم های استوان کواچ داور رومانیایی با محرومیت دو جلسه ای مواجه شد. سرجی روبرتو نیز هر چند که از بازی برگشت با پی اس جی محروم بود اما به خاطر اعتراض به عملکرد داور با محرومیت مواجه شد. یوفا اعلام کرده است که  کاپیتان بارسلونا رفتار غیرورزشی و ادبیات نامناسبی نداشته است. رونالد آرائوخو نیز در بازی برگشت با پی اس جی اخراج شد و اولین بازی مرحله گروهی در فصل آینده را از دست می دهد. 

باشگاه بارسلونا بیش از 60 هزار یورو جریمه شد: 26 هزار یورو به خاطر رفتار نامناسب تیم، 26250 یورو به خاطر پرتاب اشیا به درون زمین و پنج هزار یورو به خاطر ورود اعضا و برخی هواداران به درون زمین. پی اس جی نیز توسط یوفا به خاطر رفتار هوادارانش در ورزشگا مونجوییک چهار هزار یورو جریمه شد. 

اگر ژاوی از بارسلونا اخراج شود، محرومیت او در تیم بعدیش در لیگ قهرمانان اروپا اعمال خواهد شد!

4125