ستاره ای که تنها در ۶ ماه به تیم ملی انگلیس رسید

ستاره ای که تنها در ۶ ماه به تیم ملی انگلیس رسید

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک کریستال پالاس با درخشش در لیگ برتر انگلیس به لیست تیم ملی انگلیس راه پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، قبل از یک تورنمنت بزرگ مانند یورو، معمولاً جرقه حضور یک بازیکن جدید و کم نام و نشان که در ترکیب تیم های ملی قرار می‌گیرد به چشم می خورد و گروهی از هوادارن و کارشناسان به دنبال یافتن اطلاعات این بازیکن خواهند بود. این مورد در مورد کوبی ماینو در منچستریونایتد هم اتفاق افتاد و حالا در یک مورد دیگر، این اتفاق برای آدام وارتون ستاره جوان کریستال پالاس که توسط گرت ساوتگیت برای تیم لیست اولیه انگلیس در یورو 2024 دعوت شد در حال رخ دادن است.

وارتون که تنها پس از فوریه به صورت ثابت در لیگ برتر بازی می‌کند، پس از اینکه در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات زمستانی از بلکبرن به کریستال پالاس رفت بسیار درخشان ظاهر شده است. شاید بسیاری از هواداران انگلیس تا زمانی که این بازیکن اولین بازی خود را مقابل برایتون انجام نداد، نام او را نشنیده بودند اما حالا خیلی ها او را می شناسند.

 وارتون زیر نظر مربی جدید پالاس، اولیور گلاسنر، فصل متفاوتی را را آغاز کرده است و نقشی حیاتی در هفته های پایان فصل ایفا کرد به طوری که در کریستال پالاس با درخشش او در ۶ بازی از ۷ بازی اخیر خود پیروز شدند و لیورپول را خیره‌ کننده و منچستریونایتد را در این روند شکست دادند.

۱۰۰۹