چلسی و منچستریونایتد در رقابت برای جذب مربی موفق ایپسویچ تاون

چلسی و منچستریونایتد در رقابت برای جذب مربی موفق ایپسویچ تاون

پایگاه خبری فوتبالی- کیران مک کنا با پیشنهادات جدی برای حضور روی نیمکت تیم های لیگ برتر انگلیس مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای در صورتی که اریک تن هاگ پس از فینال جام حذفی انگلیس، باشگاه منچستریونایتد را ترک کند، کیران مک کنا آماده است تا سرمربی شیاطین سرخ شود. از سوی دیگر اخبار ضد و نقیض در مورد این مربی ادامه دارد طوری که برایتون از جذب کیران مک کنا و پیروزی بر چلسی و منچستریونایتد در رقابت جذب این مربی مطمئن است و این تیم حاضر است ۶ میلیون پوند به این مربی بپردازد.

یکی از دلایلی که باعث می شود تیم ها به سمت انتصاب کیران مک کنا به عنوان سرمربی تیم خود متمایل باشند نحوه چینش تیمی و پخش توپ بازیکنان است. زیرا سیستم بازی اولیه این مربی ۱-۳-۲-۴ است و او علاقه زیادی برای دادن پاس های پروگرسیو دارد و تیم های او خیلی خوب از زیر پرس حریف بیرون می آیند و همین اتفاق باعث شد تیم فصل گذشته مک کنا یعنی ایپسوپیچ تاون بهترین میانگین گل زده در هر بازی چمپیونشیپ را داشته است. از سوی دیگر آنها روی ضربات ایستگاهی یکی از با برنامه ترین تیم های چمپیونشیپ انگلیس بودند و مک کنا اعتقاد زیادی به بازی سازی و نفوذ از مرکز زمین دارد.

همه هوادارن فوتبال به یاد دارن که کیران مک‌نا در منچستریونایتد زمانی که دستیار اوله گونار سولسشر بود، چه عملکردی داشت به صورتی که در ۹ بازی آنها توانستند ۵ گل به ثمر برسانند و ۲۰ بازی بدون شکست را هم پشت سر هم ثبت کردند.

۱۰۰۹