تنها امید پرسپولیس در جمع بهترین‌ها؛ دانیال به دنبال مهندسی در لیگ!

تنها امید پرسپولیس در جمع بهترین‌ها؛ دانیال به دنبال مهندسی در لیگ!

پایگاه خبری فوتبالی- دانیال اسماعیلی‌فر تنها پرسپولیسی‌ای است که شانس رسیدن به یک عنوان و افتخار فردی را در این فصل دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در فصل پرفراز و نشیبی که پشت سر گذاشت باز هم توانست خودش را یک مدعی اصلی قهرمانی نگه‌دارد. نگاهی به جدول بهترین گلزنان و پاسورها نشان می‌دهد که مربیان این تیم یعنی یحیی گل‌محمدی و اوسمار ویرا چه کار سختی برای مدعی نگه‌داشتن این تیم انجام داده‌اند. 

در این جدول مشخص است که تیم‌هایی مانند سپاهان و استقلال و تراکتور با کمک ستاره‌هایشان توانستند خود را به رده‌های بالایی جدول برسانند.

 در این جدول جای خالی بازیکنان پرسپولیس بدجور ذوق‌ می‌زند. در جدول بهترین گلزنان هیچ خبری از پرسپولیسی‌ها نیست که در این فصل کم مهاجم خیلی هم عجیب نیست. در جدول ارزشمندترین‌ها هم نمی‌توان بازیکنی را در رده‌های ابتدایی پیدا کرد.

 تنها جدولی که برای رسیدن به نام یک پرسپولیسی نباید خیلی رده‌های جدول را پایین رفت جدول پاس گل‌هاست. دانیال اسماعیلی‌فر با 7 پاس گل در رده سوم بهترین پاسورهای لیگ تا این‌جای کار قرار دارد. مدافع راست قرمزها اگر می‌خواهد بهترین پاسور لیگ شود، باید در هر هفته یک پاس گل بدهد و از آن سو هم ابوالفضل جلالی و آلوز نتوانند پاسی را به نام خود ثبت کنند. اتفاقی که شاید روی کاغذ شدنی به نظر برسد اما کمی سخت است. با این حال مدافع قرمزها تلاش خواهد کرد فصل نه چندان خوب خود را با رسیدن به صدر و یا حداقل رده‌های بالایی جدول پاسورها به پایان برساند. مدافعی که گل‌به خودی و اشتباهاتش در بعضی از بازی‌ها حسابی او را به سیبل انتقادات تبدیل کرده بود با گرفتن احتمالی این عنوان شاید بتواند بخشی از آن اشتباهات را جبران کند.

در فصل نقل وانتقالات قطعا پست دانیال یکی از پست‌هایی است که هواداران به دنبال تقویت آن هستند و ماندن و یا نماندن شماره یازده قرمزها هنوز مشخص نیست. او می‌تواند با رسیدن به صدر جدول پاسورها یا احتمال ماندنش را بیشتر کند و یا خداحافظی شیرینی با هواداران تیمش داشته باشد.

4326