پیش‌بازی ملوان - مس رفسنجان؛ جایگاه پنجمی در خطر است

پیش‌بازی ملوان - مس رفسنجان؛ جایگاه پنجمی در خطر است

پایگاه خبری فوتبالی - ملوان در پنج بازی اخیر لیگ برتری خود برنده نشده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، ملوان در بندر انزلی میزبان مس رفسنجان است. دیداری که در بازی رفت و در خانه نارنجی ها با برتری پرگل ۴ بر ۱ قوی سپید به پایان رسید.

ملوان در شرایطی باید از حریف فردای خود میزبانی کند که این تیم در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر بردی نداشته تا از چهار تیم بالای جدولی فاصله بگیرد. شاگردان مهدی تارتار در حال حاضر با هفت امتیاز اختلاف نسبت به تیم چهارم، در رتبه پنجم جدول جای دارند که البته عدم کسب پیروزی سپیدپوشان در ششمین بازی متوالی می تواند حتی این جایگاه پنجمی را هم به خطر بیندازد.

در سمت مقابل مس رفسنجان با محرم نویدکیا روی نوار خوشبختی قرار دارد و این سرمربی در طول زمان کاری خود در جمع رفسنجانی ها فقط یک شکست را پذیرا شده است. مسی ها هفته گذشته موفق شدند در تبریز، تراکتور را شکست دهند و به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی برسند و با روحیه مناسبی راهی انزلی خواهند شد.

دو تیم سه بار در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل کار یک برد برای هر دو تیم و یک تساوی بوده است. همچنین دو دیدار اخیر دو تیم پر گل بوده و ۹ گل به ثمر رسیده و باید دید مسابقه فردا چه سرنوشتی خواهد داشت.

نتیجه هفته گذشته: ملوان در قزوین با یک گل مغلوب شمس آذر شد و مس در رفسنجان به تساوی یک بر یک مقابل سپاهان رسید.

وضعیت در جدول: ملوان با ۴۰ امتیاز پنجم است و مس رفسنجان با ۳۲ امتیاز در رده دهم جای گرفته است.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

ملوان - مس رفسنجان

جمعه ۴ اسفند ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

تیم داوری: حسین زیاری، حسن ظهیری، مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی

1997