توافق بایرن مونیخ با سرمربی تیم سقوط کرده لیگ انگلیس

توافق بایرن مونیخ با سرمربی تیم سقوط کرده لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ پس از ماه ها تلاش برای پیدا کردن مربی جدید خود به نظر می رسد که بالاخره گزینه نهایی را پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، بیلد گزارش داده است که بایرن مونیخ و وینسنت کمپانی به توافق شفاهی رسیده اند. در حقیقت بایرنی ها روز چهارشنبه جلساتی با مدیران باشگاه برنلی داشتند و برای استخدام این مربی به توافق رسیده اند. به نظر می رسد که کمپانی هفته آینده به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ معرفی شود.

بازیکن سابق تیم ملی بلژیک و اسطوره منچسترسیتی تا سال 2028 با برنلی قرارداد دارد. با وجود آن که برنلی از لیگ برتر انگلیس سقوط کرد، مدیران بایرن به این نتیجه رسیدند که کمپانی پتانسیل زیادی دارد و به همین خاطر به سراغ او رفتند. 

تسلط کمپانی به زبان آلمانی یکی از مزایای بایرن مونیخ برای استخدام او بود چرا که برای بایرنی ها همیشه مهم بوده که مربیشان به زبان آلمانی تسلط داشته باشد. این بازیکن به زبان انگلیسی نیز مسلط است و می تواند با بازیکنان غیرآلمانی به خوبی رابطه برقرار کند. بایرن پس از آن که در ماه های اخیر از مربیانی نظیر ژابی، ناگلسمن و رانگنیک پاسخ منفی شنید، به نظر می رسد که بالاخره گزینه ایده آلش را پیدا کرده است.

کمپانی قرار است که کل دستیارانش شامل کریگ بلمی، پایت کرمرز ، مایک جکسون و فلوریبرت انگالولا را هم به بایرن مونیخ ببرد. 

4125