جزییات توافق بارسلونا با سرمربی سابق بایرن مونیخ

جزییات توافق بارسلونا با سرمربی سابق بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپانیایی آس گزارش داده است که هانسی فلیک سرمربی آینده بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داده است که بارسلونا توانسته رضایت سرمربی سابق بایرن مونیخ را جلب کند. روز چهارشنبه دکو و بویان به نمایندگی از بارسلونا با فلیک در لندن جلسه گذاشتند. در این جلسه پینی زهاوی وکیل فلیک نیز حضور داشت.به نظر می رسد که نتیجه این جلسه رضایت بخش بوده است و فلیک با قراردادی دو ساله هدایت بارسلونا را به عهده خواهد گرفت.

مدیران بارسلونا حالا باید روی فسخ قراردادی ژاوی هرناندز و دستیارانش تمرکز کنند. فسخ قرارداد آنها پانزده میلیون یورو هزینه دارد که بارسا به واسطه مشکلات مالی خود سخت در تلاش است تا از آنها تخفیف بگیرد.  لاپورتا هفته َآینده با ژاوی جلسه خواهد گذاشت تا تصمیم خود را در مورد برکناری این مربی به او اعلام کند.

لاپورتا همیشه علاقه خاصی به مربیان آلمانی داشته و یولیان ناگلسمن و توماس توخل گزینه های محبوبش بودند اما پس از ناکامی برای جذب آنها به سراغ فلیک رفته است. این مربی آلمانی دوران موفقی را در بایرن مونیخ داشت اما در تیم ملی آلمان موفق نبود و پس از جام جهانی برکنار شد.  فلیک همان مربی ایست که توانست بارسلونا را با نتیجه هشت بر دو در لیگ قهرمانان اروپا شکست بدهد. 

4125