پیش‌بازی سپاهان - هوادار؛ مورایس به حریف مورد علاقه رسید

پیش‌بازی سپاهان - هوادار؛ مورایس به حریف مورد علاقه رسید

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان باید مقابل حریف مورد علاقه فصول اخیر خود به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، سپاهان در اصفهان میزبان هوادار است. دیداری که در بازی رفت و در تهران با نتیجه پرگل ۵ بر صفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید تا آن دیدار آخرین بازی محمود فکری به عنوان سرمربی هوادار باشد.

سپاهان در شرایطی باید از این دیدار میزبانی کند که تیم گران قیمت ژوزه مورایس باز هم نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و حتی این فصل تا هفته های آخر مدعی قهرمانی هم باقی نماند. سپاهان که شاید امید امسالش را به جام حذفی بسته، باید در سه هفته آتی لیگ برتر برنده باشد تا جایگاه سومی این تیم به خطر نیفتد.

در سمت مقابل هوادار با مسعود شجاعی اگر چه نتایج نسبتاً خوبی گرفته اما باخت با پنج گل در جام حذفی مقابل گل گهر و شکست برابر تراکتور، استقلال و پرسپولیس باعث شده به نظر برسد شجاعی مرد بازی های بزرگ نیست. بنفش ها بازی رفت مقابل سپاهان را هم با باخت بدی پشت سر گذاشتند و باید دید این بار مقابل شاگردان مورایس چه می کنند.

اما هوادار از زمان صعود به لیگ برتر حریفی ایده آل برای سپاهان بوده و از پنج بازی مقابل این تیم چهار شکست خورده و فقط یک تساوی داشته است. همچنین هوادار در برابر ژوزه مورایس در سه دیداری که داشته همگی را بازنده شده تا اصفهانی ها این هفته به رقیب ایده آل و مورد علاقه خود رسیده باشند.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان در رفسنجان به تساوی یک بر یک مقابل مس رسید و هوادار در تهران با دو گل مغلوب پرسپولیس شد.

وضعیت در جدول: سپاهان با ۴۸ امتیاز سوم است و هوادار با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جای دارد.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان - هوادار

جمعه ۴ خرداد ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: علی صفایی، قهرمان نجفی، حمیدرضا افشون و حامد سیری

1997