پیش‌بازی پیکان - تراکتور؛ برد برای هر دو تیم الزامی است

پیش‌بازی پیکان - تراکتور؛ برد برای هر دو تیم الزامی است

پایگاه خبری فوتبالی - پیکان و تراکتور در دیداری که هر دو تیم نیاز به برد دارند، به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، پیکان در تهران میزبان تراکتور است. دیداری که در بازی رفت و در تبریز با نتیجه با دو گل مهدی عبدی به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید.

پیکان در شرایطی باید از قرمزها میزبانی کند که با قبول شکست در سه دیدار اخیر خود، شرایط نامناسبی در جدول پیدا کرده و حتی استرس سقوط را هم حس می‌کند. شاگردان رضا عنایتی در شش دیدار اخیر خود هم بردی به دست نیاورده اند تا تیم تهرانی به نوعی وارد بحران شود و برای اینکه کارش به اما و اگر کشیده نشود، محکوم به برد در بازی فرداست.

در سمت مقابل تراکتور، پس از حذف از جام حذفی حالا فقط می‌تواند در لیگ برتر سوم شده و راهی مسابقات آسیایی شود. اتفاقی که اگر تی‌تی‌ها نتوانند رقم بزنند، با تیم فصل گذشته که چهارم شد هیچ تفاوتی نخواهند داشت. 

دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۲۵ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم تی‌تی ها ۱۳ پیروزی و تعداد برد خودروسازان ۷ مرتبه بوده است. البته پیکان در سالهای اخیر مقابل پرشورها ناموفق بوده و در ده بازی اخیر فقط دو برد داشته است. تیم تهرانی همچنین در سه دیدار اخیر برابر تراکتور سه شکست را تجربه کرده و باید دید می‌تواند این روند را متوقف کند یا نه.

نتیجه هفته گذشته: پیکان در اصفهان با یک گل مغلوب ذوب آهن شد و تراکتور در تبریز با دو گل از سد گل گهر سیرجان گذشت.

وضعیت در جدول: پیکان با ۲۵ امتیاز دوازدهم است و تراکتور با ۴۷ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

پیکان - تراکتور

جمعه ۴ خرداد ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه پاس قوامین تهران

تیم داوری: موعود بنیادی فر، فرهاد مروجی، رحیم حاجیلو و مصطفی بینش

1997