گزینه‌ی اصلی مدیران چلسی برای هدایت این تیم مشخص شد

گزینه‌ی اصلی مدیران چلسی برای هدایت این تیم مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که کیران مک‌کنا سرمربی ایپسویچ تاون گزینه‌ی اصلی مدیران چلسی برای هدایت این تیم است.

به گزارش فوتبالی، با توافق دو جانبه بین چلسی و مائوریسیو پوچتینو برای قطع همکاری، حالا آبی‌ها به دنبال یک مربی جوان برای هدایت این تیم در فصل آینده می‌گردند. کیران مک‌کنا سرمربی ۳۸‌ ساله تیم ایپسویچ تاون که با عملکردی فوق العاده تیمش را به لیگ برتر انگلیس رساند به عنوان اصلی ترین گزینه‌ برای هدایت چلسی نام برده می‌شود.

به‌ گزارش گاردین، چلسی به تیم ایپسویچ تاون خبر داده که که به جذب سرمربی ‌‌آن‌ها کیران مک‌کنا علاقه دارد. این سرمربی اهل ایرلند شمالی گزینه اصلی سرمربیگری آبی‌ها در فصل آینده است. چلسی تنها تیم خواهان این سرمربی جوان نیست و منچستریونایتد و برایتون هم به دنبال او هستند.

مدیران چلسی اعتقاد دارند در صورتی که مک‌کنا بخواهد ایپسویچ تاون را ترک کند انتقال به تیم چلسی را به منچستریونایتد و برایتون ترجیح می‌دهد.

به گفته‌ی سایت استاندارد، کیران مک‌کنا شخصا تمایل خودش را برای حضور در چلسی اعلام کرده و او مشتاق حضور در این تیم است. احساس می‌شود که تیم ایپسویچ تاون بتواند غرامتی به ارزش ۴ میلیون پوند برای مک‌کنا دریافت کند.

مدیران چلسی به دنبال سرمربی هستند که مایل به شنیدن پیشنهادات کارشناسان فنی تیم در بخش های پزشکی، خرید بازیکن و فنی باشد. وجود مصدومیت‌ها متعدد در این فصل یکی از نکات مهمی است که مدیران آبی‌ها به آن توجه خواهند کرد.

۱۴۲۸