پیش‌بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان؛ برد استقلال به امید توقف استقلال دیگر!

پیش‌بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان؛ برد استقلال به امید توقف استقلال دیگر!

پایگاه خبری فوتبالی – پرسپولیس اگر می‌خواهد در کورس قهرمانی باقی بماند، این بار نباید برخلاف نیم‌فصل اول مقابل استقلال خوزستان متوقف شود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در تهران میزبان استقلال خوزستان است. دیداری که در بازی رفت و در اهواز با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در حال حاضر تنها کاری که شاگردان اوسمار ویرا می‌توانند انجام دهند، برد در سه بازی آخر فصل است تا شاید استقلال امتیاز از دست بدهد و آنها به صدر برسند. 

در سمت مقابل استقلال خوزستان همچنان درگیر چالش حفظ سهمیه خود در لیگ برتر است و هر باخت می‌تواند شرایط آن ها را بدتر هم کند. در همین راستا آبی های جنوب به هیچ وجه حریفی ساده و دست و پا بسته برای پرسپولیس نخواهند بود.

دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۱۳ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم قرمزها کسب ۷ برد و سهم استقلال خوزستان فقط یک برد بوده است. بردی که ۹ سال گذشته در اهواز به دست آمده تا ورزشگاه آزادی برای آبی‌های خوزستانی فتح‌ناپذیر مانده باشد.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس با دو گل میزبانش هوادار را شکست داد و استقلال خوزستان در اهواز با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ مغلوب نساجی شد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۵۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و استقلال خوزستان با ۲۲ امتیاز چهاردهم است.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس - استقلال خوزستان

جمعه ۴ خرداد ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه آزادی تهران

تیم داوری: کوپال ناظمی، علیرضا ایلدروم، امیرمحمد داودزاده و یاسر همرنگ

1997