حضور دو تیم خارجی در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی

حضور دو تیم خارجی در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی

پایگاه خبری فوتبالی- تعویق یک هفته‌ای رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی منجر به منتفی شدن حضور یک تیم خارجی در این رقابت‌ها شد، اما احتمالاً دو تیم خارجی دیگر با وجود این تغییر زمان، به ایران خواهند آمد.

به گزارش فوتبالی، پیش از این قرار بود رقابت‌های جام تختی 27 و 28 اردیبهشت ماه در لارستان استان فارس برگزار شود که به دلیل عدم آمادگی لارستان، میزبانی این مسابقات با یک هفته تعویق به زنجان سپرده شد و قرار شد در روزهای 3 و 4 خرداد ماه برگزار شود.

بار دیگر اما این رقابت‌ها با تعویق یک هفته‌ای مواجه شد که این بار به دلیل درگذشت ریاست جمهوری در سانحه هوایی و لغو مسابقات ورزشی بود.

تعویق جام تختی، منجر به احتمال غیبت آذربایجان در این مسابقات شد. پیش از این تیم کشتی آزاد آذربایجان قصد شرکت در این تورنمنت را طی روزهای 3 و 4 خرداد ماه داشت که با تغییر زمان آن، این تیم هفته آینده به ایران نخواهد آمد، اما با این وجود دو تیم ارمنستان و عراق احتمالاً در زنجان حاضر خواهند شد.

همچنین یک هفته بعد از جام تختی، رقابت‌های بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد قرار است در بهشهر به انجام برسد، اما هنوز تیم‌های خارجی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها که در رده سنی جوانان کشتی آزاد برگزار می‌شود، قطعی نشده‌اند.

2636