هافبک آمریکایی میلان نامزد دریافت جایزه بهترین هافبک فصل سری آ

هافبک آمریکایی میلان نامزد دریافت جایزه بهترین هافبک فصل سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی میلان، در کنار دو مدعی دیگر، نامزد کسب جایزه بهترین هافبک فصل سری آ شد.

به گزارش فوتبالی، کریستین پولیسیچ یک فصل فوق العاده درخشان با روسونری داشت و ۱۹ گل در سری آ به ثمر رسانده است. به این ترتیب، او در کنار هاکان چالهان اوغلو از اینتر و تئون کوپمینرز از آتالانتا، نامزد بهترین هافبک فصل سری آ شده است. چالهان اوغلو ۱۳ گل برای قهرمان سری آ به ثمر رساند، در حالی که کوپمینرز ۱۲ بار برای آتالانتا رده پنجمی گلزنی کرد. این دو رقیب پولیسیچ هم فصل فوق‌ العاده‌ ای داشتند و این یعنی یعنی این بازیکن آمریکایی در میان رقبای قدرتمندی قرار دارد.

علیرغم بازی این وینگر در پست غیر تخصصی و در خط حمله ملی پوش آمریکایی در لیست جایزه پست هافبک قرار گرفته است و او اکنون می تواند تا اولین فصل خود را با میلان با کسب یک جایزه به پایان برساند. پولیسیچ اولین هافبک میلان پس از برنده توپ طلای سابق ریکاردو کاکا است که در یک فصل در تمام رقابت‌ها به تعداد گل‌ها و پاس گل‌ها برای میلان با آمار دو رقمی رسیده است. برای روسونری یک بازی دیگر از این فصل باقی مانده است تا اولین فصل پولیسیچ در میلان را تکمیل می کند. میلان قرار است فصل را با دیدار سالرنیتانا به پایان برساند و برنده جایزه بهترین هافبک فصل پس از هفته آخر سری آ اعلام خواهد شد.

۱۰۰۹