ترکیب دو تیم بایرلورکوزن و آتالانتا؛ فینال لیگ اروپا

ترکیب دو تیم بایرلورکوزن و آتالانتا؛ فینال لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم بایرلورکوزن و آتالانتا ساعت ۲۲:۳۰ در دابلین فینال لیگ اروپا این فصل را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم بایرلورکوزن و آتالانتا در حالی امشب در فینال لیگ اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بایرلورکوزن در آستانه ثبت رکورد تاریخی گذراندن یک فصل بدون باخت و کسب سه گانه‌ی کوچک قرار دارد. شاگردان گاسپرینی نیز به دنبال کسب اولین جام اروپایی باشگاه آتالانتا هستند.

دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت مسابقات لیگ را به پایان رساندند؛ بایرلورکوزن با سرمربیگری ژابی آلونسو به سلطه‌ی قهرمانی‌های بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان داد آن‌ هم بدون باخت که یک قهرمانی تاریخی برای این تیم در تاریخ بودسلیگا بود. آتالانتا در شرایطی متفاوت کار خودش را در رتبه‌ی پنجم سری‌آ پایان داد تا با اضافه شدن یک سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به ایتالیا، خیالشان بابت کسب سهمیه فصل آینده هم‌ راحت باشد.

بایرلورکوزن بدون مصدوم و محروم پا به فینال می‌گذارد اما آتالانتا کاپیتان اول خود یعنی مارتن د رون را به دلیل مصدومیت همسترینگ در اختیار نخواهد داشت. هر دو تیم با ترکیب سه-چهار-دو- یک به میدان خواهند رفت که این نکته به جذابیت‌های بازی اضافه خواهد کرد و جدال جذاب تاکتیکی بین ژابی آلونسو و جیان‌پیرو گاسپرینی سرمربی دو تیم خواهیم بود.

- ترکیب بایرلورکوزن

سنگربان: کوار

مدافعان: تپسوپا، تاه، استانیسیچ

هافبک‌ها:، هینکاپیه، ژاکا، پالاسیوس، فریمپونگ، ویرتز، گریمالدو

مهاجمین: ادلی


- ترکیب آتالانتا

سنگربان: موسو

مدافعان: کولاسیناچ، هیئن، جمیستی

هافبک‌ها: روجری، کوپمینرز، ادرسون، زاپاکوستا، لوکمن، دکتیلار

مهاجمین: اسکاماکا

۱۴۲۸