لواندوفسکی برای بارسلونا 1.25 میلیون یورو گران‌تر شد

لواندوفسکی برای بارسلونا 1.25 میلیون یورو گران‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه بیلد گزارش داده است که بایرن مونیخ 1.25 میلیون یوروی دیگر از بارسلونا دریافت می کند چرا که روبرت لواندوفسکی به رکورد 25 گل در فصل جاری رسیده است.

به گزارش فوتبالی، بندی در قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا وجود دارد که به ازای هر فصلی که مهاجم لهستانی به 25 گل برسد، کاتالان ها باید 1.25 میلیون یورو به بایرن پاداش بدهند.

لواندوفسکی در دومین فصلش در بارسلونا همچون فصل گذشته از 25 گل عبور کرده است و در دو سال آینده نیز همچنان این بند وجود خواهد داشت. اگر این بند به طور کامل فعال شود، مبلغ انتقال لواندوفسکی به بارسلونا به 50 میلیون یورو خواهد رسید. این مبلغ البته جدا از دستمزد نجومی مهاجم لهستان است. 

لواندوفسکی با گلزنی مقابل رایو وایکانو به 25 گل رسید. مهاجم لهستانی در این فصل  نتوانست به بارسلونا برای کسب جام کمک کند اما با این وجود، آمار فردی بدی نداشت. لواندوفسکی باید در هفته پایانی لالیگا مقابل سویا پنج گل بزند و امیدوار باشد که سورلوث گلی نزند تا شانس آقای گلی لالیگا را داشته باشد، اتفاقی که بعید به نظر می رسد. در واقع مهاجم نروژی ویارئال به نظر می رسد که آقای گلی را با 23 گل قطعی کرده است و دووبیک مهاجم اوکراینی ژیرونا با 21 گل جدی ترین تعقیب کننده برای اوست.

4125