مشخص شدن گزینه محبوب هواداران چلسی برای جانشینی پوچتینو

مشخص شدن گزینه محبوب هواداران چلسی برای جانشینی پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی پس از چندین سال تجربیات ناکام، تصمیم گرفت که مائوریسیو پوچتینو را هم برکنار کند.

به گزارش فوتبالی، مربی آرژانتینی با وجود راهیابی به فینال جام اتحادیه و کسب سهمیه اروپایی، پس از یک فصل و 51 بازی برکنار شد. دستاوردهای پوچتینو بیش از گراهام پاتر اما کمتر از توخل بودند. تاد بولی در نهایت حکم اخراج این مربی را صادر کرد. 

آخرین مربی موفق چلسی، توماس توخل بود که این تیم را به قهرمانی اروپا رساند و حالا آبی پوشان در تلاش هستند تا مربی مناسبی را انتخاب کنند که به ثبات برسند. برای این که شرایط بی ثبات چلسی را درک کنیم، می توانیم به این نکته اشاره کنیم که میخایلو مودریک مهاجم اوکراینی در یک سال و نیم  اخیر در لیگ برتر پنج گل زده در حالی که در همین  بازه با چهار مربی مختلف در چلسی کار کرده است. 

گراهام پاتر فقط 31 بازی روی نیمکت چلسی داشت. بعد از آن برونو سالتور برای یک بازی روی نیمکت آبی پوشان نشست و فرانک لمپارد نیز دیگر مربی آنها بود. مائوریسیو پوچتینو نیز حالا اخراج شده و چلسی به دنبال کار کردن با ششمین مربی مختلف در دو سال اخیر است.

کیران مک کنا، روبرتو ده زربی، میشل، توماس فرانک، ادی هوو، سباستین هوئنس، توماس توخل، روبن آموریم، ونسان کمپانی، انزو مارسکا، مارکو سیلوا و هانسی فلیک برخی از مربیانی هستند که برای هدایت چلسی مطرح شده اند اما به نظر می رسد که هواداران چلسی، گزینه محبوب خود را دارند: سسک فابرگاس.

در حقیقت هواداران به دنبال یک مربی جوان و با انگیزه هستند که همچون ژابی آلونسو و میکل آرتتا، پروژه شخصی خود را بسازد و فابرگاس به گزینه محبوب آنها تبدیل شده است. بازیکن اسبق چلسی در فصل جاری توانست کومو را از لیگ دسته دوی ایتالیا به سری آ برساند. 

4125