ناراحتی بازیکنان چلسی از جدایی مائوریسیو پوچتینو

ناراحتی بازیکنان چلسی از جدایی مائوریسیو پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیکنان چلسی از جدایی مائوریسیو پوچتینو ناراحت هستند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که با پایان یافتن فصل، به همکاری خود با مائوریسیو پوچتینو ادامه نمی‌دهد و این سرمربی آرژانتینی به طور رسمی از تیم لندنی جدا شد تا از این پس به عنوان سرمربی آزاد در بازار حضور داشته باشد. او ارتباط خوبی با بازیکنان تیم داشت و حالا گفته می‌شود که اعضای رختکن از جدایی پوچتینو ناراحت هستند.

پوچتینو در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس شرایط را تغییر داده بود و توانست به کسب نتایج خوب سهمیه لیگ اروپا را برای چلسی به ارمغان بیاورد. این سرمربی آرژانتینی هرچند که شروع خوبی با آبی‌های شهر لندن نداشت، اما به مرور زمان باعث پیشرفت بازیکنان جوان تیمش شد و شاید اگر یک مهاجم باکیفیت و سطح بالا داشت، می‌توانست رتبه بهتری در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به دست بیاورد.

به نقل از نیزار کینسلا، واکنش اعضای رختکن چلسی و بازیکنان نسب به خبر جدایی چلسی ناراحت‌کننده بود. بازیکنان از طریق پیام‌هایی در فضای مجازی این ناراحتی را بیان کردند. نظرات متنوعی درباره پوچتینو وجود داشت، اما در مجموع ارتباط این سرمربی با بازیکنان تیم بسیار خوب بود. او مهارت خاصی در کار کردن با بازیکنان جوان دارد و به خوبی می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

او پیش از این در تاتنهام نیز ثابت کرده بود که کار کردن با بازیکنان جوان و کم‌سن‌وسال را بلد است و می‎‌تواند با آن‌ها کنار بیاید.

1428