مائوریسیو پوچتینو گزینه جانشینی سرمربی هلندی منچستریونایتد

مائوریسیو پوچتینو گزینه جانشینی سرمربی هلندی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- پوچتینو پس از جدایی از چلسی تبدیل به یکی از گزینه‌های منچستریونایتد برای فصل آینده شده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه چلسی به صورت رسمی اعلام کرد که مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی این تیم به صورت توافقی جدا شد و در حال حاضر باشگاه لندنی سرمربی ندارد. این اتفاق در حالی افتاد که شیرهای لندنی در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس نتایج درخشانی به دست آورده بودند و انتظار می‌رفت که پوچتینو حداقل یک فصل دیگر با چلسی ادامه دهد.

مائوریتسیو پوچتینو پس از جدایی از چلسی مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت و از تیم‌های انگلیسی هم پیشنهاداتی دریافت کرد. او دوران موفقی را در تاتنهام پشت سر گذاشت و نتایجش در چلسی نیز با توجه به شرایط این باشگاه قابل دفاع است. او تجربه زیادی در لیگ برتر دارد و می‌تواند گزینه‎‌ای مناسب برای تیم‌های انگلیسی باشد.

به گزارش نشریه د اتلتیک، در خصوص انتقال پوچتینو به منچستریونایتد صحبت‌هایی مطرح شده است. سرمربی آرژانتینی پیش از این برای نشستن روی نیمکت نیس فرانسه با گروه اینئوس، تیم مدیریتی جدید باشگاه منچستریونایتد صحبت کرده بود. او یکی از مربی‌های مورد قبول سر جیم رتکلیف و مدیران باشگاه است.

هرچند که هنوز آینده اریک تن هاگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید سرنوشت این سرمربی هلندی چگونه رقم می‌خورد. گفته می‌شود تصمیم نهایی درباره آینده تن هاگ پس از فینال جام حذفی گرفته می‌شود و نتیجه این بازی تاثیر زیادی در تصمیم مدیران خواهد داشت.

حالا باید دید سرنوشت تن هاگ و پوچتینو چگونه رقم خواهد خورد. تن هاگ در صورت جدایی از منچستریونایتد یک گزینه جدی برای بایرن مونیخ و بارسلونا خواهد بود.

1428