چرا بارسلونا برای خرید استعداد برزیلی تلاش نمی‌کند؟

چرا بارسلونا برای خرید استعداد برزیلی تلاش نمی‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مسینیو یا استوائو ویلیان، استعداد جوان برزیلی فاصله زیادی تا امضای قرارداد با چلسی ندارد.

به گزارش فوتبالی، در سال‌های اخیر استعدادهای زیادی از فوتبال برزیل به جهان معرفی شدند و توانستند با اثبات توانایی‌های خود به یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی راه پیدا کنند. وینیسیوس جونیور، رودریگو، اندریک و ویتور روکی از جمله این ستاره‌ها بودند که پس از درخشش در سری آ برزیل به فوتبال اروپا رسیدند. یکی دیگر از استعدادهای پرطرفدار فوتبال برزیل، استوائو ویلیان است که توجه تیم‌های زیادی را در اروپا به خود جلب کرده است.

این بازیکن جوان در مصاحبه‌های خود بارها اعلام کرد که علاقه زیادی به باشگاه بارسلونا دارد و آرزو دارد تا روزی به جمع آبی‌واناری‌ها بپیوندد. آندره کوری، ایجنت معروف بازیکنان برزیلی نیز تلاش کرد تا مقدمات انتقال این بازیکن به بارسلونا را فراهم کند. حتی گفته می‌شد مدیران باشگاه اسپانیایی نیز از این معامله استقبال می‌کنند و می‌خواهند یکی از بهترین استعدادهای فوتبال برزیل را مال خود کنند.

اما به مرور زمین مسینیو از بارسلونا دور شد و حالا در آستانه امضای قرارداد با چلسی قرار گرفته است. هرچند که مدیران بایرن مونیخ هم تمام سعی خود را کردند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند اما در حال حاضر چلسی چند قدم از آن‌ها جلوتر است.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، بارسلونا دیگر قصد ندارد برای خرید مسینیو رقابت کند. این بازیکن با لامین یامال هم‌پست است و مدیران باشگاه نمی‌خواهند در این پست هزینه کنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند این پول را برای تقویت خط هافبک خرج کنند.

1428