سه لیگ معتبر اروپایی که گواردیولا حداقل سه بار پیاپی در آن‌ها قهرمان شده است

سه لیگ معتبر اروپایی که گواردیولا حداقل سه بار پیاپی در آن‌ها قهرمان شده است

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی حال حاضر منچسترسیتی یکی از بهترین سرمربی ها در زمینه نتیجه گیری در لیگ است.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس را با قهرمانی به پایان رساند و پپ گواردیولا یک بار دیگر موفق شد قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. گواردیولا از سال 2016 در منچسترسیتی حضور دارد و تا حالا شش بار قهرمان این رقابت ها شده است. او امسال برای چهارمین بار پیاپی توانست فاتح لیگ برتر انگلیس شود.

پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 سرمربی بارسلونا بود. او در آن جا هم سه فصل پیاپی قهرمان لالیگا شد. در حقیقت به جز در فصل 2011/12 که رئال مادرید فاتح لالیگا شد، بارسا توانست در تمام فصل های گواردیولا فاتح لالیگا شود. پپ گواردیولا بین سال های 2013 تا 2016 هم سرمربی بایرن مونیخ بود و باواریایی ها در سه فصل پیاپی توانستند قهرمان رقابت های بوندسلیگا شوند.

در حقیقت گواردیولا در لیگ برتر انگلیس چهار قهرمانی پیاپی دارد. در لالیگا و بوندسلیگا هم سه بار پیاپی به قهرمانی رسیده است. گواردیولا فصل آینده هم در منچستر سیتی حضور دارد و می تواند تعداد قهرمانی های پیاپی خود در لیگ برتر انگلیس را به عدد پنج برساند.

1470