مرگ تلخ یک پیشکسوت در زمین فوتبال؛ محمدرضا میرحسینی درگذشت!

مرگ تلخ یک پیشکسوت در زمین فوتبال؛ محمدرضا میرحسینی درگذشت!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از پیشکسوتان محجوب و کم‌سروصدای فوتبال ایران ساعتی پیش درگذشت.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش یک اتفاق تلخ افتاد و محمدرضا میرحسینی یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران به هنگام تمرین در مدرسه فوتبالش در غرب تهران دچار حمله قلبی شد و در کمال ناباوری درگذشت. ظاهرا تلاش‌ها برای احیای او موثر واقع نشد و این پیشکسوت جانش را از دست داد. احتمالا او هم قربانی این شده که کسی احیا شدن بلد نبوده است.

میرحسینی از زمین‌های خاکی اسلامشهر رشد و پرورش پیدا کرده و طعم تلخ محرومیت را با پوست و استخوان لمس کرده بود. او علاوه بر مربیگری در مدارس فوتبال، کار رسانه‌ای هم انجام می‌داد.

میرحسینی در دوران سرمربیگری علی پروین در تیم ملی، در مقطع کوتاهی به تیم ملی دعوت شد و در رده باشگاهی پیراهن سایپا، کشاورز، نفت و عقاب را می پوشید. او سابقه دستیاری سابق فیروز کریمی و خداداد عزیزی در لیگ آزادگان و لیگ برتر را هم داشت.

میرحسینی شخصیت محجوب و آرامی داشت و همه تلاشش این بود که دور از حاشیه‌ و هیاهوی مرسوم فوتبال، استعدادهای فوتبال در مناطق محروم و کم‌برخوردار را شناسایی و به آنها کمک کند تا شاید آنها را در مسیر پیشرفت قرار بدهد. او مدتی استعدادیاب فدراسیون فوتبال و تیمهای ملی پایه بود.

چندان هم در محافل و دورهمی‌های پیشکسوتان آفتابی نمی‌شد و به همین دلیل هم بود که همبازیان و هم‌دوره‌ای‌های میرحسینی، از او برای حضور در بازی‌های دوستانه دعوت به عمل نمی‌آوردند.

مدتی پیش بود که خبر رسید او به عنوان سرمربی تیم دانشجویان ایران انتخاب شده است اما ظاهرا این اتفاق منتفی شد.

«فوتبالی» این اتفاق تلخ را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت می‌گوید و برای آنها صبر و بردباری آرزو می‌کند.

1359