واکنش ساوتگیت به عدم دعوت ستاره منچستر یونایتد به تیم ملی برای رقابت‌های یورو

واکنش ساوتگیت به عدم دعوت ستاره منچستر یونایتد به تیم ملی برای رقابت‌های یورو

پایگاه خبری فوتبالی – گرت ساوتگیت، از فرم مارکوس رشفورد در تیم منچستر یونایتد در این فصل، به عنوان دلیل دوری او از ترکیب تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های یورو 2024 یاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، رشفورد در 42 بازی این فصل، تنها موفق به ثبت 8 گل شده است. این در حالی است که این مهام انگلیسی همچنین در ماه ژانویه به دلیل از دست دادن یک جلسه تمرینی تیمش به خاطر حضور در یک مهمانی شبانه، توسط اریک تن هاگ جریمه شده بود.

رشفورد که در رقابت‌های جام جهانی 2018 و 2022 و همچنین رقابت‌های اروپایی سال 2021، در لیست سه شیرها حضور داشته است، از کلیدی ترین بازیکنان گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس به شمار می‌رفت اما اینبار صلاحدید ساوتگیت بر عدم دعوت این بازیکن به تیم ملی برای رقابت‌های اروپایی تابستان پیش رو بوده است.

گرت ساوتگیت درباره این تصمیم خود اینگونه توضیح داده است:" این تصمیمات قطعا دشوار هستند، شما درباره بازیکنانی که بسیار خوب هستند صحبت می‌کنید، بازیکنانی که در انجام کارهایی که ما در سال‌های گذشته انجام داده ایم نقش مهمی داشته اند. درباره مارکوس، من احساس کردم که بازیکنان دیگر در آن منطقه از زمین، فصل بهتری را پشت سر گذاشته اند، به همین سادگی."

لیست فعلی تیم ملی انگلیس، قابل تغییر خواهد بود و باید دید که آیا بازیکنان دیگری به این لیست اضافه خواهند شد یا این لیست دست نخورده باقی خواهد ماند.

2102