گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابت های جی لیگ ژاپن آغاز می کنیم. آویسپا در هفته پانزدهم جی لیگ ژاپن به مصاف سرزو اوساکا رفت و با 3 گل شکست خورد. شهاب زاهدی در دقیقه ۶۱ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. آویسپا در رده دهم جدول رده بندی لیگ ژاپن قرار دارد.

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ امارات، العین و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که یاران مهدی قایدی موفق شدند با یک گل حریفشان را شکست دهند. قایدی که 79 دقیقه در زمین حضور داشت، گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 7 به ثمر رساند. اتحاد کلبا با این پیروزی 24 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

آدانا دمیراسپور در هفته سی و هفتم سوپر لیگ ترکیه میهمان آنتالیا اسپور بود و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. میلاد محمدی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. آدانا دمیراسپور درحال حاضر با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در حضور 43 دقیقه‌ای علی علیپور با یک گل مقابل استرلا آمادورا شکست خورد. ژیل ویسنته در رده دوزادهم جدول قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

در هفته سی‌وهفتم سوپرلیگ ترکیه، کایسری اسپور مقابل قونیه اسپور قرار گرفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. علی کریمی و سیدمجید حسینی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودند. کایسری اسپور ۴۲ امتیازی شد و در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت.

اللیهار صیادمنش (وسترلو)

وستررلو در شبی که اللهیار صیادمنش از دقیقه 64 وارد بازی شد، با دو گل مقابل میشلن شکست خورد. 

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو و براگا در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر پرتغال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی در دقیقه 76 وارد بازی شد و پاس گل تیمش را داد. پورتو با این پیروزی جایگاه سومی خود را قطعی کرد.

محمد قربانی (اورنبورگ)

اورنبورگ و اورال در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. محمد قربانی گل دوم تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. اورنبورگ با 30 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ هلند، فاینورد میزبان اکسلسیور بود که این بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید. علیرضا جهانبخش که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، در دقیقه 61 تعویض شد. فاینورد با این پیروزی ۸۴ امتیازی شد و در رده دوم فصل را به پایان رساند.

محمد محبی (روستوف)

روستوف در غیاب محمد محبی موفق شد مقابل تیم بالتیکا با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. روستوف تا پایان هفته بیست و نهم لیگ روسیه، با 43 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل بود و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. سامان قدوس در آخرین بازی خود برای برنتفورد از دقیقه 63 وارد بازی شد. 

کریم انصاری فرد (آریس سالونیک)

آریس سالونیک در حضور 8 دقیقه‌ای کریم انصاری فرد با نتیجه دو بر یک مغلوب پائوک شد.

احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در هفته دهم گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان به مصاف لامیا رفت و این تیم را با 3 گل شکست داد. احسان حاج صفی به طور کامل در زمین حضور داشت.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

رم و جنوا در چارچوب رقایت های هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود یاران سردار آزمون به پایان رسید. آزمون در این دیدار نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. رم با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد و در رتبه ششم جدول ماند.

عارف غلامی (ویلژ موستار)

ویلژ موستار در هفته سی و دوم لیگ برتر بوسنی به تساوی 3 بر 3 مقابل گابلا دست یافت. عارف غلامی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. ویلژ موستار با 56 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ امارات به مصاف العین رفت و با دو گل مغلوب این تیم شد. احمد نوراللهی در این دیدار در ترکیب اصلی به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. الوحده با شکست مقابل العین به رده چهارم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

2636