پیروزی پر گل ایران در رقابت های دختران کمتر از پانزده سال کافا

پیروزی پر گل ایران در رقابت های دختران کمتر از پانزده سال کافا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی دختران کمتر از پانزده سال ایران که جهت حضور در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی به تاجیکستان سفر کرده است، امروز در نخستین دیدارش مقابل قرقیزستان به یک برد پر گل دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال دختران کمتر از پانزده سال آسیای مرکزی موسوم به کافا از امروز در کشور تاجیکستان آغاز شد. در اولین دیدار این مسابقات تیم ملی فوتبال دختران کمتر از پانزده سال ایران به مصاف قرقیزستان رفت و در حالی که یک بر صفر از این تیم عقب افتاد اما در ادامه پنج گل را وارد دروازه حریف کرد و برد قاطعی بدست آورد. دیگر دیدار امروز هم بین ازبکستان و تاجیکستان برگزار می شود.

شاگردان پروانه خسروی در دومین دیدار خود از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پنجشنبه به مصاف ازبکستان که مهم ترین حریف ایران هم به حساب می آید بروند.

این مسابقات با حضور چهار تیم ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزار می شود و روز شنبه پنجم خرداد به پایان می رسد.

پیش از این در مسابقات کافای زیر ۱۸ سال دختران، تیم ملی فوتبال ایران با قرار گرفتن در رتبه اول قهرمان این مسابقات شده است و حال باید دید تیم زیر پانزده سال ایران هم می تواند این عنوان را تکرار کند یا خیر.

۶۰۰۱