جدیدترین هدف بارسلونا: مهاجم 30 ساله و چهار میلیون یورویی

جدیدترین هدف بارسلونا: مهاجم 30 ساله و چهار میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی -  نیکو ویلیامز، برناردو سیلوا، کیمیش، ژاوی سیمونز، دنی  اولمو، گیدو رودریگز و ... برخی از نامهایی هستند که پیرامون آینده بارسلونا مطرح شده اند.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از این نامها به واسطه شرایط مالی بارسلونا برای کاتالان ها دست نیافتنی به نظر می رسند. دکو مجبور است که به سراغ گزینه هایی برود که با شرایط مالی بارسلونا سازگارتر باشند و یکی از نامهای واقع گرایانه، آیوزه پرز است.

مهاجم بتیس بازیکنی خوب، باکیفیت و ارزان قیمت است. او در این فصل در باشگاه بتیس با یازده گل و دو پاس گل نمایش خوبی داشته است و  همکاری خوب با ایسکو داشته است. او تا 2027 با بتیس قرارداد دارد اما رقم فسخ قراردادش فقط چهار میلیون یوروست. 

آیوزه پرز در سالهای اخیر مورد توجه بارسلونا قرار داشت و حالا در این تابستان شاید بالاخره انتقالش به سرانجام برسد. این بازیکن به واسطه فصل خوبش به حضور در لیست تیم ملی اسپانیا در یورو نیز امید دارد.

آیوزه در سن 30 سالگی به اوج پختگی فوتبالی خود رسیده است. او در زمستان 2023 به بتیس ملحق شد و در یک سال و نیم اخیر، عملکرد خوبی از خود ارائه داده و با ثبت 15 گل و چهار پاس گل در 58 بازی، آمار قابل قبولی را ثبت کرده است. 

آیوزه قابلیت حضور در پست های مختلف خط حمله را دارد و می تواند در پست مهاجم نوک، وینگر و هافبک هجومی بازی کند. 

4125