کامبک طوفانی یوونتوس مقابل بولونیا و فرار از شکست خارج از خانه

کامبک طوفانی یوونتوس مقابل بولونیا و فرار از شکست خارج از خانه

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۷ رقابت های سری آ ایتالیا با برتری تساوی پرگل خارج از خانه برای یوونتوس برابر بولونیا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس تیم چهارم جدول رقابت های سری آ ایتالیا در هفته ۳۷ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی بولونیا یعنی رناتو دلارا به مصاف تیم سرحال تیاگو موتا رفت و یک تساوی خارج از خانه را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول بولونیا میزبان خیلی زود و در دقیقه ۵ توسط ریکاردو کالافیوری و روی پاس سانتیاگو کاسترو به گل اول خود رسید و در ادامه و در دقیقه ۹ خود کاسترو گل د‌وم را هم زد و همین دو گل برتری برای بولونیا ها تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان تیاگو موتا با نتیجه ۲-۰ نیمه اول را از یوونتوس ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه قرمز و ابی شهر بولونیا بود و هافبک های این تیم بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و خیلی زود و در دقیقه ۵۳ مجددا توسط ریکاردو کالافیوری به گل رسیدند. در حالی که یوونتوس به یک شکست سنگین نزدیک بود اشتباه مدافعین بولونیا باعث شد فدریکو کیه زا در دقیقه ۷۵ گل اول بیانکونری را ثبت کند و سپس در عرض ۵ دقیقه بعد ضربه ایستگاهی دیدنی آرکادیوش میلیک و سپس شوت بی نظیر ییلدیز گل دوم و سوم یوونتوس را رقم زد تا یک بازگشت عجیب برای بانوی پیر فوتبال ایتالیا رقم بخورد و در نهایت این بازی با حساب ۳-۳ به پایان برسد.

با این تساوی بولونیا این تیم با ۶۸ امتیاز کماکان تیم سوم جدول سری آ ایتالیا باقی ماند و یوونتوس هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر تیم رده چهارک جدول لیگ ایتالیا لقب گرفت.

۱۰۰۹