دو گزینه کهکشانی برای نیمکت الاتحاد: مورینیو و سرمربی سابق یوونتوس

دو گزینه کهکشانی برای نیمکت الاتحاد: مورینیو و سرمربی سابق یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد پس از فصلی ناامیدکننده در نظر دارد که با قدرتی بیشتر در فصل جدید حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، الاتحاد در این فصل با خرید ستارگانی نظیر کریم بنزما به شدت امیدوار بود که بتواند قهرمانی خود را در لیگ عربستان تکرار کند اما آنها فصل وحشتناکی داشتند. نونو سانتو مربی پرتغالی پس از شروع فصلی ناامیدکننده برکنار شد و مارسلو گایاردو مربی آرژانتینی نیز نتایج بهتری کسب نکرد تا الاتحاد با وجود خرید ستارگان پرشمار، فصل ناکامی را داشته باشد. کریم بنزما که از رئال مادرید به الاتحاد ملحق شده بود، عملکرد ضعیفی داشت و حالا تیم عربستانی می خواهد برای فصل جدید با قدرت آماده شود.

الاتحاد می خواهد پروژه جدیدش را با یک مربی اسم و رسم دار شروع کند. برکناری گایاردو قطعی است و تیم عربستانی دو گزینه سرشناس را مد نظر قرار داده است. رودی گایتی خبرنگار ایتالیایی گزارش داده که الاتحاد با ژوزه مورینیو سرمربی سابق رم و ماسیمیلیانو الگری سرمربی برکنار شده یوونتوس تماس گرفته است.

مورینیو در ماه های اخیر مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار گرفته و شایعات در مورد انتقالش به لیگ عربستان زیاد است. از سویی آلگری نیز که به خاطر جنجال های بعد از فینال کوپا ایتالیا از یووه اخراج شد، هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است.

4125