رونمایی دو کتاب "ناصر حجازی" و "عبدالله موحد" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

رونمایی دو کتاب "ناصر حجازی" و "عبدالله موحد" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای اخیر با برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران، انتشارات نردبان کتابی در خصوص زندگی ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال و فوتبال ایران به قلم ابراهیم افشار روزنامه نگار ورزشی با سابقه و خوش قلم و همچنین پژوهشگر حوزه کتابداری منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران از 19 تا 29 اردیبهشت در مصلی امام (ره) برگزار شد. در همین راستا انتشارات نردبان یک زندگی‌نامه به سبک روایت ساده و روان و خواندنی از زندگی شخصی و ورزشی مرحوم ناصر حجازی منتشر کرد که به زوایای دیگری از زندگی حجازی پرداخته است

حجازی در آذر 1328 در تهران متولد شد و بر اثر ابتلا به بیماری سرطان ریه در خرداد ماه 1390 دار فانی را وداع گفت. حجازی سابقه حضور در باشگاه‌های نادر، (تاج) استقلال، شهباز و محمدان بنگلادش و همچنین هدایت تیم‌هایی نظیر شهرداری کرمان، بانک تجارت، سپاهان، ماشین سازی، استقلال تهران، ذوب آهن، استقلال رشت، استقلال اهواز و نساجی مازندران را دارد.

افشار که از ورزشی‌نویسان باسابقه محسوب می‌شود در سری کتابهای «کی؟چی؟کجا؟» به زندگی‌نامه عبدالله موحد کشتی گیر اسطوره‌ای ایران پرداخته است.

1229