قایدی بهترین فصل فوتبالی‌اش را رقم می‌زند؟

قایدی بهترین فصل فوتبالی‌اش را رقم می‌زند؟

 پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی به لحاظ آماری، فصل بسیار خوبی را تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 25 ساله اتحاد کلبا، در این فصل، 23 بار در لیگ امارات به میدان رفته که توانسته 11 گل به ثمر برساند و 5 پاس گل بدهد. او در 3 بازی جام رییس کشور امارات، سه گل زده و در 3 بازی جام حذفی هم موفق شده یک بار دروازه حریفان را باز کند تا با 15 گل، به بهترین آمار سالانه خود برسد. 

قایدی پیش از این فصل، در فصل 1398-1399 و با پیراهن استقلال، بهترین فصل خود از نظر تعداد گل را پشت سر گذاشته بود. او در آن فصل توانسته بود در 30 مسابقه در لیگ برتر ایران، 10 گل به ثمر برساند، در جام حذفی و در 5 بازی، 2 گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا، در مجموع 2 بازی در مرحله پلی آف، 3 بازی در مرحله گروهی و یک بازی در مرحله یک شانزدهم پایانی، موفق شد 3 گل به ثمر برساند تا با مجموع 15 گل، بهترین فصلش به لحاظ آماری را تجربه کرده باشد. 

قایدی حالا و پس از گذشت 4 فصل، باز هم توانسته به بهترین آمار خود از نظر گلزنی برسد که با توجه به 3 بازی باقی مانده برای اتحاد کلبا در لیگ حرفه ای امارات، باشوی کوچک می تواند آمار گلزنی خود را ارتقا بخشد تا این فصل تبدیل به بهترین فصل بازیگری او به لحاظ آماری شود.

قایدی در این فصل با 11 گل در لیگ حرفه ای امارات، برترین گلزن تیمش محسوب می‌شود و پس از عمر خربین با 16 گل، لیما با 15 گل و لابا و آزارو هر کدام با 14 گل، در رتبه چهارم برترین گلزنان این فصل لیگ امارات قرار دارد.

7899