رئیس شورای شهر تبریز: از تصمیم زنوزی مطمئن نیستم!

رئیس شورای شهر تبریز: از تصمیم زنوزی مطمئن نیستم!

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس شورای شهر تبریز به خبر واگذاری تراکتور واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، تصمیم محمدرضا زنوزی برای واگذاری تراکتور بحث روز ورزش استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز است و در همین راستا شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز هم درباره این مساله توضیح داده است.

شهرام دبیری که سابقه عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را دارد و مالک باشگاه دبیری تبریز هم هست و در لیگ برتر فوتسال هم تیمداری کرده، در پاسخ به این سوال که باتوجه به اعلام واگذاری زنوزی، آیا شهرداری تبریز یا خود وی مایل به خرید امتیاز این تیم هستند یا نه، چنین پاسخی داده است.

او ابتدا گفته که اطلاع دقیقی ندارد که آیا خود زنوزی گفته که می‌خواهد ادامه دهد یا نه و از رسانه ها این موضوع را شنیده و مطمئن نیست و لذا نمی تواند اظهار نظر کند.

رئیس شورای شهر تبریز صحبتهایش را اینگونه ادامه داده که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، باید یک نهادی متولی این امر شود که شهرداری هنوز به این موضوع فکر نکرده و اگر احیاناً زنوزی از این موضوع انصراف دهد، باید یک نهادی این کار را انجام دهد چرا که کار پرهزینه ای است.

نکته جالب اینکه با وجود اصرار نزدیکان زنوزی به اینکه این بار تصمیم مالک تراکتور جدی است، همچنان بسیاری معتقدند که همانند دفعه قبلی این اتفاق نخواهد افتاد و با وجود اعلام رسانه رسمی تراکتور، رئیس شورای شهر تبریز هم عنوان داشت که مطمئن نیست واقعا زنوزی می خواهد ادامه دهد یا نه!

1997