دعوت رسمی مشهد از زنوزی برای تیمداری (عکس)

دعوت رسمی مشهد از زنوزی برای تیمداری (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی از محمدرضا زنوزی برای تیمداری در شهر مشهد دعوت رسمی کرد.

به گزارش فوتبالی، دیروز بود که هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور از احتمال تیمداری گروه سرمایه گذاری دریک در شهر مشهد خبر داد.

نصیرزاده در گفت و گو با رسانه رسمی تراکتور مدعی شد تعدادی درخواست از کلانشهرها برای این گروه سرمایه گذاری ارسال شده که باتوجه به وجود امکانات و زیرساخت های مورد نیاز و همچنین علاقه محمدرضا زنوزی به مشهد، موضوع خرید امتیاز یک باشگاه لیگ برتری و انتقال آن به شهر مقدس مشهد در جلسه هیات مدیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در پی اعلام این علاقه، احسان اصولی رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی با ارسال نامه‌ای رسمی به محمدرصا زنوزی از وی دعوت کرده تا نسبت به خرید و انتقال یک امتیاز لیگ برتری به مشهد اقدامات لازم را انجام دهد.

اصولی در این نامه متذکر شده علاقه وی به تیمداری در مشهد را به فال نیک می گیرد و در ادامه به امکانات سخت افزاری شهر مشهد از جمله ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) به عنوان ورزشگاهی در سطح اول آسیا، فرودگاهی فعال و پرتردد با برنامه پروازی از اقصی نقاط کشور و ظرفیت هتلینگ این شهر اشاره کرده است.

باید دید در صورت اینکه تصمیم زنوزی برای واگذاری تراکتور عملی شود، آیا این مالک متمول تبریزی در شهر مشهد تیمداری خواهد کرد یا نه.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که علیرغم اینکه نزدیکان زنوزی از تصمیم جدی او برای واگذاری امتیاز تراکتور خبر داده‌اند، خیلی‌ها عقیده دارند که بعید است تهدید مالک ثروتمند تراکتور عملی شود و او فصل آینده هم در لیگ برتر و در شهر تبریز، تیمداری خواهد کرد.

1997