خداحافظی علیرضا جهانبخش با هواداران فاینورد در جشنواره گل

خداحافظی علیرضا جهانبخش با هواداران فاینورد در جشنواره گل

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا جهانبخش در آخرین بازی خود برای فاینورد، 60 دقیقه در زمین حضور داشت.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی فاینورد در روز برد پر گل تیمش، با هواداران فاینورد خداحافظی کرد. در یکی از دیدار های هفته پایانی اردیویسه هلند، فاینورد در خانه میزبان اکسلسیور بود و موفق شد با نتیجه چهار بر صفر حریفش را شکست دهد تا فصل را با برد به پایان برساند.

قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد تا پایان این فصل بود و این باشگاه مدتی پیش اعلام کرد که قرارداد جهانبخش تمدید نخواهد شد تا ماجراجویی ملی‌پوش ایرانی امروز در فاینورد به پایان برسد. جهانبخش در دیدار امشب در حالی از ابتدا در ترکیب قرار داشت که از آخرین حضور او در ترکیب ثابت مدت زیادی می گذرد - حدود 6 ماه - و اسلات قصد داشته تا در آخرین دیدار فصل به علیرضا جهانبخش دقایق بیشتری بازی برسد. 

جهانبخش که در این فصل موفق به گلزنی برای فاینورد نشده، در آخرین دیدار خود هم موفق به انجام این کار نشد. هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 60 در میان تشویق هواداران فاینورد زمین بازی را ترک کرد تا خداحافظی ماندگاری با هواداران در جشنواره گل تیمش داشته باشد. 

علیرضا جهانبخش در گفتگو با تلویزیون هلند از علاقه‌اش برای بازی در بوندسلیگا و سری آ ایتالیا گفته بود و حالا باید منتظر ماند و دید او چه زمانی از تیم جدید خود رونمایی می‌کند.

2636