پیش‌بینی محمد دادگان از ماجرای فساد در فوتبال؛ نمی‌گذارند کار بالا بگیرد!

پیش‌بینی محمد دادگان از ماجرای فساد در فوتبال؛ نمی‌گذارند کار بالا بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی- رییس اسبق فدراسیون فوتبال به این که افشاگری‌ها از فساد در فوتبال به سرانجام خوبی برسد امیدوار نیست.

به گزارش فوتبالی، از روزی که خبر فساد گسترده در باشگاه مس رفسنجان افشا شده، این ماجرا واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است که البته همه واکنش‌ها در مخالفت و مذمت این اتفاق بوده است.

همه کسانی که در این باره حرف زده‌اند در صحبت‌‌های‌شان ابراز امیدواری کرده‌اند که با عوامل این فساد برخورد شدید صورت بگیرد.

این اولین باری نیست که فساد در فوتبال کشف می‌شود. این اتفاق در سال‌‌های گذشته هم بارها رخ داده و ظاهرا با متخلفان برخوردهایی هم صورت گرفته اما به نظر می‌رسد این برخوردها به اندازه کافی بازدارنده نبوده است.

محمد دادگان رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران یکی از کسانی است که معتقد است فساد در فوتبال ایران درجه غلطت بالایی دارد و به همین دلیل هم هست او نمی‌تواند در این فضا کار کند

او در این باره به روزنامه گل گفته است: «این چیزهایی که تازه صدایش درآمده فقط بخشی از فساد موجود در فوتبال ایران است. به امام حسین(ع) خود من از فساد در این فوتبال چه چیزهایی که نمی‌دانم. شما فکر می‌کنید فساد در فوتبال فقط به همین یک باشگاه ختم می‌شود؟ کارگران کارخانه فلان باشگاه صنعتی دست‌شان پینه بسته است اما یک حقوق ناچیز می‌گیرند، آن وقت باشگاه فوتبال همان کارخانه با زد و بند قراردادهای کلان می‌بندد و به یک بازیکن معمولی 70 میلیارد تومان می‌دهد

دادگان البته به این که افشاگری‌ها و برخوردها ادامه پیدا کند چندان امیدوار نیست: «اگر دنبال کشف فساد بروند، گَند خیلی از این‌ها در‌می‌آید. البته معتقدم که پرونده فساد فوتبال همین جا بسته خواهد شد. چون در این فساد همه مثل یک زنجیر به هم وصل هستند و اگر بخواهند دنبالش را بگیرند کارها بالا می‌گیرد! برای همین اجازه نمی‌دهند که ماجرا باز شود و به اصطلاح طناب را همین جا قیچی می‌کنند.» 

1359