مشتری جدید برای گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا

مشتری جدید برای گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - واسکودوگاما در تلاش است تا فیلیپه کوتینیو را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک برزیلی همچنان عنوان گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا را یدک می کشد. این بازیکن در این فصل قرضی از استون ویلا به الدحیل قطر رفت و حالا می خواهد به برزیل برگردد و باشگاه سابقش هم از بازگشتش استقبال کرده است. مذاکرات با این بازیکن نیز با جدیت پیگیری می شوند. 

پدرینیو مدیر باشگاه واسکودوگاما پنجشنبه گذشته مذاکرات برای خرید کوتینیو را تایید کرده است. به نظر می رسد که خود کوتینیو نیز از بازگشت به فوتبال برزیل حمایت کرده است. البته در ابتدا باشگاه برزیلی باید با استون ویلا به توافق برسد. 

کوتینیو تا سال 2026 با استون ویلا قرارداد دارد و هر باشگاهی که بخواهد او را به خدمت بگیرد، در ابتدا باید با باشگاه انگلیسی صحبت کند. واسکودوگاما در نظر دارد که این بازیکن را به صورت قرضی جذب کند. 

واسکودوگاما از سویی باید کوتینیو را راضی کند تا دستمزدش را کاهش بدهد. این بازیکن در حال حاضر ماهی 540 هزار یورو دستمزد می گیرد که چنین مبلغی برای واسکو قابل پرداخت نیست و هافبک سابق بارسلونا باید حاضر شود که دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد. باید دید که کوتینیو با انتقال احتمالی به لیگ برزیل می تواند مسیر فوتبالش را نجات بدهد یا نه چرا که در سالهای اخیر در سراشیبی قرار داشته است.

4125