اولین گل قربانی در لیگ روسیه ثبت شد

اولین گل قربانی در لیگ روسیه ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - لژیونر ایرانی شاغل در لیگ روسیه برای اولین بار در لیگ برتر روسیه موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، محمد قربانی هافبک دفاعی ۲۲ ساله نیم فصل اول سپاهان است که در پنجره زمستانی از جمع طلایی پوشان اصفهانی جدا شده و راهی اورنبورگ روسیه شد. بازیکن جوانی که در اردوهای اخیر تیم ملی چشم امیر قلعه نویی را هم گرفته و به جمع یوزهای ایرانی دعوت شده است.

قربانی که همراه با تیمش در رتبه‌ های انتهایی لیگ برتر روسیه قرار دارد، امروز به مصاف اورال، همسایه خود در جدول رده بندی رفتند که این مسابقه با تساوی پر گل سه بر سه به اتمام رسید تا اورنبورگ با ۳۰ امتیاز کسب شده از ۲۹ بازی در رده دوازدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ روسیه قرار گیرد.

هافبک ایرانی که در ترکیب ابتدایی تیمش قرار داشت، در این بازی درخشیده و گل دوم تیمش را در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند. قربانی که جایگیری مناسبی مقابل دروازه تیم میزبان داشت، پاس ارسالی از سمت راست توسط هم تیمی خود را با بغل پایی ساده درون دروازه اورال قرار داد تا اورنبورگ با نتیجه ۲ بر ۱ پیش بیفتد.

البته این پایان کار نبود و در ادامه جدال دو تیم همسایه در جدول با تساوی پر گل سه بر سه به پایان رسید. محمد قربانی در حضور نود دقیقه ای خود با یک گل زده عملکرد خوبی داشت و موفق شد برای اولین بار در لیگ روسیه گلزنی کند. او پیش از این، در جام حذفی روسیه هم دو گل زده بود.

1997