عکس؛ وقتی مسی در طوفان محو شد!

عکس؛ وقتی مسی در طوفان محو شد!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و تیمش امروز در آب و هوایی کاملا ناخوشایند به مصاف دی سی یونایتد رفتند و البته پیروزی سختی را کسب کردند.

به گزارش فوتبالی، هواشناسی پیش بینی کرده بود که در زمان شروع بازی در فلوریدا، آب و هوای بازی مساعد خواهد بود اما پیش بینی ها غلط از آب در آمدند و بازی اینتر میامی و دی سی یونایتد در آب و هوایی بسیار نامساعد برگزار شد. 

نه تنها این بازی برای بازیکنان درون زمین بسیار دشوار بود بلکه برای تماشاگران تلویزیونی هم دیدن این بازی بسیار سخت بود چرا که بارش برف و تگرگ باعث شده بود تا چیز زیادی از اتفاقات درون زمین مشخص  نباشد.

در این بازی لئوناردو کامپانا در دقیقه 94 برای صورتی پوشان گلزنی کرد  که در ان زمان از شدت بارش کم شده بود. مسی و هم تیمی هایش در هر صورت از این که در این شرایط سخت جوی توانسته اند به پیروزی شیرین و ارزشمندی دست پیدا کنند، خوشحال هستند. در واقع مسی و تیمش از طوفان سربلند خارج شدند تا به تلاش برای قهرمانی لیگ آمریکا ادامه بدهند.

اینتر میامی همچنان در صدر جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا قرار گرفته است.  آنها در این فصل در 15 بازی به 31 پیروزی دست پیدا کرده اند و هفته آینده باید در کانادا به مصاف ونکوور وایتکپس بروند. 

4125