نوشاد عالمیان: سهمیه المپیک من قطعی است/ مقابل نیما خوب بازی نمی‌کنم!

نوشاد عالمیان: سهمیه المپیک من قطعی است/ مقابل نیما خوب بازی نمی‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: سهمیه من از طریق رنکینگ قطعی است و من و نیما می‌توانیم با هم در المپیک پاریس حضور داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی، نوشاد عالمیان درباره عملکرد خود و برادرش در مسابقات انتخابی المپیک آسیا میانه بیان کرد: مسابقات خیلی خوب تمام شد من و نیما توانستیم به فینال برسیم و در نهایت نیما از این مسابقات سهمیه المپیک پاریس را گرفت. فکر می‌کنم من هم بتوانم از طریق رنکینگ سهمیه المپیک را بگیرم. سهمیه من از طریق رنکینگ قطعی است و من و نیما می‌توانیم با هم در المپیک پاریس حضور داشته باشیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم در المپیک بهترین نتایج را بگیریم، پینگ‌پنگ را ارتقا دهیم و دل مردم را شاد کنیم.

نوشاد در مورد شکست خود مقابله برادرش نیما در فینال انتخابی المپیک گفت: من هم برای برد رفته بودم اما مقابل نیما خیلی خوب بازی نمی‌کنم. کسانی که مسابقات آخر ما را هم دیده باشند، می‌توانند این را بگویند که نیما پیروز بوده است. در این مسابقات هم نیما بهتر بازی کرد و  توانست پیروز باشد. با توجه به اینکه فکر می‌کنم سهمیه المپیک من هم قطعی باشد اکنون دیگر می‌توانیم هر دو سهمیه مردان را داشته باشیم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در مورد برنامه خود تا اعلام رنکینگ نهایی المپیک گفت: دو مسابقه در زاگرب و اسلوونی پیش رو است که من در مسابقات زاگرب شرکت می‌کنم و امیرحسین هدایی و نیما عالمیان در مسابقات اسلوونی شرکت خواهند کرد. فدراسیون جهانی فدراسیون جهانی ۱۲ سهمیه از طریق رنکینگ توزیع می‌کند و فکر می‌کنم در رده هفتم یا هشتم رنکینگ المپیک باشم. یکی، دو بازیکن اروپایی که در رنکینگ جلوتر از من هستند احتمال زیاد بتوانند در قاره اروپا سهمیه بگیرند و سهمیه المپیک من قطعی است.

نوشاد با اشاره به انتقادهایی که نسبت به شکست نیما عالمیان مقابل زوخید بازیکن ازبکستان در مرحله گروهی انتخابی المپیک رخ داد، تصریح کرد: شیطنت‌هایی از سوی برخی رسانه‌ها رخ داد که فکر می‌کنم درست نباشد. در همان اوایل مسابقات نیما یک بازی خود را واگذار کرد و عنوان ناکام را به نیما نسبت دادند که درست نبود چون هنوز مسابقات تمام نشده بود. واقعا باید الان بیایند پاسخگو باشند که چرا در حین برگزاری مسابقات چنین انتقادهایی را مطرح کردند.

اودر پایان گفت: از آقای لطف‌اله نسبی و آقای قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز تشکر کنم. آن‌ها در این مدت خیلی تلاش کردند. آقای لطف‌اله نسبی در مسابقات گرند اسمش عربستان کنار من بود که حضورش خیلی زحمت کشید و باعث شد که بتوانم نتایج خوبی در این مسابقات بگیرم و امتیاز آن مسابقه در رنکینگم و اینکه بتوانیم سهمیه المپیک را از تغییر رنکینگ بگیریم، تاثیر زیادی داشت. 

7474