اولین بازیکن «فالو شده» توسط کلوپ در اینستاگرام؛ یک چهره غیرمنتظره

اولین بازیکن «فالو شده» توسط کلوپ در اینستاگرام؛ یک چهره غیرمنتظره

پایگاه خبری فوتبالی - اولین بازیکنی که یورگن کلوپ در اینستاگرام فالو (دنبال) کرد، برای خیلی از هواداران یک چهره غیرمنتظره بود.

به گزارش فوتبالی، کلوپ یکشنبه آخرین بازی خود را روی نیمکت لیورپول خواهد داشت و به دوران 9 ساله خود در آنفیلد خاتمه خواهد بخشید. با توجه به این که بازی مقابل ولورهمپتون برای لیورپول اهمیت چندانی ندارد، تمرکز اصلی هواداران روی وداع کلوپ خواهد بود. 

کلوپ برای این که بتواند پس از ترک لیورپول با هواداران در سراسر دنیا در ارتباط باشد، تصمیم گرفت که وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام شود و صفحه شخصی خود را فعال کند. صفحه کلوپ در عرض تنها چند ساعت به بیش از یک میلیون دنبال کننده رسید. یورگن در توضیح صفحه خود از لقب معروفش یعنی "آقای معمولی" استفاده کرد. 

اولین بازیکنی که توسط کلوپ در اینستاگرام فالو شد، توسط بسیاری از هواداران مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت اولین بازیکن فالو شده توسط کلوپ، دومینیک سوبوسلای بازیکن مجارستانی بود.  هافبک مجارستانی در تابستان گذشته با 60 میلیون پوند از لایپزیش به لیورپول ملحق شد اما در اولین فصلش چندان موفق نبود. بسیاری از هواداران لیورپول نسبت به این هافبک 23 ساله ناامید شده اند. 

اولین ویدیوی کلوپ در صفحه اینستاگرامش حدود 20 میلیون بار دیده شده است.

4125