از نظر رونالدو، کدام تیم قهرمان لیگ انگلیس می‌شود؟

از نظر رونالدو، کدام تیم قهرمان لیگ انگلیس می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در زمان پیش بینی قهرمان لیگ انگلیس به یکی از تیم ها کنایه زد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما به نظر می رسد که به رشته های ورزشی دیگری هم علاقه دارد. ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید شنبه شب  در ریاض مسابقه میان تایسون فوری و اوکساندر اوسیک را از نزدیک تماشا کرد.

رونالدو پیش از شروع مسابقه در حال گفتگو با وکیل فوری و فرانک وارن، برگزارکننده مسابقات توسط دوربین ها شکار شد. وارن طرفدار دوآتشه آرسنال استبا رونالدو در مورد این باشگاه صحبت کرد. وی گفت :" ما همچنان در آرسنال منتظر تو هستیم." تا به تلاش ناکام آرسن ونگر برای خرید رونالدو در زمان حضورش در اسپورتینگ اشاره کند.  ستاره النصر و تیم ملی پرتغال هم در جوابش گفت :"آنها (آرسنال) قهرمان لیگ انگلیس نخواهند شد!"

آرسنال در حال حاضر در رتبه دوم لیگ انگلیس قرار دارد که دو امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین عقب است.  تیم میکل آرتتا برای این که پس از 20 سال قهرمان لیگ انگلیس شود، باید یکشنبه بر اورتون غلبه کند و امیدوار باشد که سیتی مقابل وستهام امتیاز از دست بدهد. 

رونالدو برای تماشای مسابقه رزمی نیازی به سفر نداشت چرا که او در ریاض زندگی می کند. او در زمان مسابقه در کنار دوست خود، آنتونی جاشوا نشسته بود. بدین ترتیب بنابر پیش بینی رونالدو، آرسنال قهرمان لیگ انگلیس نمی شود بلکه سیتی به قهرمانی می رسد!

4125