احتمال بازگشت واران به تیم دوران جوانی در لیگ فرانسه

احتمال بازگشت واران به تیم دوران جوانی در لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل واران پس از اعلام خروج از منچستریونایتد در تابستان، با بازگشت به لیگ فرانسه مرتبط شده است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس گزارش فوت مرکاتو، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ می تواند بازگشت جالبی را به باشگاه دوران کودکی خود به عنوان بازیکن آزاد داشته باشد یعنی همان جایی که حرفه خود را قبل از دستیابی به شهرت جهانی با رئال مادرید آغاز کرد. واران اولین بازی حرفه ای خود را برای لانس در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ انجام داد و قبل از اینکه تیم رئال مادرید او را با انتقالی به ارزش ۱۰ میلیون یورو جذب کند ۲۴ بازی برای لانس انجام داد. اگرچه پروسه جذب واران بدون هزینه انتقال چشم‌اندازی فریبنده است اما دستمزد او می‌تواند چالش بزرگی برای لانس باشد. با این وجود، مربی تیم فرانسوی یعنی فرانک هایس علاقه خود را برای بازگرداندن این مدافع به باشگاه ابراز کرد و از ویژگی های او به عنوان یک بازیکن و رهبر تمجید کرد. خود واران قبلاً گفته بود که قصد دارد در یکی از سه باشگاه رئال مادرید، منچستریونایتد یا لانس بازنشسته شود.

 او گفت: "من دوران حرفه ای ام را یا در مادرید یا منچستر یا در لانس به پایان خواهم رساند. من به باشگاه دیگری غیر از آن‌ ها نقل مکان نمی‌کنم. اما خداحافظی در مادرید به نظرم پیچیده است چون بازیکنان معمولاً به آنجا باز گردند. محتمل‌ترین نتیجه امروز این است که من فوتبالم را در لانس تمام کنم. "

علیرغم موانع مالی، چشم انداز پایان دادن به دوران درخشان واران از تیمی  که فوتبال او در آن آغاز شد جذابیتی وافر هم برای بازیکن و هم برای هواداران دارد.

۱۰۰۹