دورتموند آماده برای رویارویی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

دورتموند آماده برای رویارویی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - با به پایان رسیدن این فصل از رقابت های بوندسلیگای آلمان، تیم بروسیا دورتموند دیگر هیچ دغدغه ای ندارد و برای رویارویی با رئال مادرید در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آماده است.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های بوندسلیگای آلمان، بروسیا دورتموند و دارمشتات به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بروسیا دورتموند موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و وداعی پر گل با این فصل از رقابت های لیگ آلمان داشته باشد. در این بازی ایان ماتسن، مارکو رویس، یولیان برانت و دونیل مالن موفق شدند گل های دورتموندی ها را به ثمر برسانند.

دارمشتات تیم رده هجدهمی و قعر نشین جدول بوندسلیگا بود و دورتموند موفق شد با نتیجه چهار بر صفر مقابل این تیم به پیروزی برسد. حالا تنها بازی باقی مانده دورتموند در این فصل مربوط به تاریخ دوازدهم خردادماه مقابل رئال مادرید است. شاگردان ادین ترزیچ قرار است در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم کارلو آنچلوتی قرار بگیرند.

دورتموند این فصل از رقابت های بوندسلیگا را با 63 امتیاز و در رده پنجم جدول به پایان رساند. این بازی آخرین بازی رویس در مقابل هواداران دورتموندی بود.

تماشای گل رویس

1470