هشتمین شکست فصل بایرن مونیخ در آخرین هفته بوندسلیگا

هشتمین شکست فصل بایرن مونیخ در آخرین هفته بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۴ و پایانی فصل رقابت های بوندسلیگای آلمان با هشتمین شکست فصل برای بایرن مونیخ برابر هوفنهایم پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرن مونیخ بحران زده تیم سوم جدول رقابت های بوندسلیگا در هفته ۳۴ و پایانی این رقابت ها در ورزشگاه تیم هوفنهایم به مصاف این تیم رفت و یک شکست دیگر را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول بایرن مونیخ مهمان خیلی زود و در دقیق ۴ و ۶ دوبار توسط ماتیاس تل و  آلفونسو دیویس به دو گل رسید اما در دقیقه ۸ مایر یکی از گل های خورده برای هوفنهایم جبران کرد تا همین برتری برای باواریایی ها تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان توماس توخل با نتیجه ۲-۱ نیمه اول را از هوفنهایم ببرند.

در نیمه دوم این دیدار اما ورق بازی برگشت و توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران میزبان قرار گرفت و هافبک های هوفنهایم بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۶۸ فشار هوفنهایم جواب داد و این بار آندره کراماریچ بود کل گل دوم تیم خود را زد اما این پایان کار نبود زیرا روی اشتباهات مرگبار مانوئل نویر و دایو اوپامکانو دو گل در دقایق ۸۵ و ۸۸ توسط کراماریچ ثبت شد تا این بازیکن در آخرین بازی بوندسلیگای این فصل خود هت تریک کند و در نهایت این بازی با حساب ۴-۲ به سود تیم هوفنهایم میزبان به پایان برسد.

با باخت بایرن مونیخ این تیم با ۷۲ امتیاز فصل بوندسلیگا را با رتبه سوم جدول تمام کرد و هوفنهایم هم با ۴۶ امتیاز تیم رده هفتم جدول لیگ آلمان لقب گرفت و سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را کسب کرد.

۱۰۰۹